02 та 03 жовтня 2025 року в.о. завідувача кафедрою філософії та суспільних наук ПДМУ Вікторія Каюн провела для здобувачів освіти І курсу ОПП «Стоматологія», «Медицина» та «Фізична терапія, ерготерапія» лекцію-диспут «Революція на граніті, як етап державотворення». Ця масова студентська акція громадянської непокори, спрямована на захист національних інтересів українського народу, заклала традиції демократичних форм протесту, що спиралися на ідею ненасильницького спротиву та передбачали високий ступінь самоорганізації. Українські студенти шукали ефективні інструменти, які дозволили би позбутися диктату комуністичної партії та наблизити незалежність України. Голодування було визнано оптимальною формою протесту, яка давала можливість, на думку організаторів, домогтися поставлених цілей. Так почалися події, що увійшли в історію як Революція на граніті. Вони стали каталізатором змін, що посприяли відновленню української незалежності, боротьба за яку тривала впродовж 20-го століття: від проголошення УНР, діяльності ОУН й УПА, шістдесятників, дисидентів до українських Майданів, серед яких першим масовим протестом стали події жовтня 1990 року на гранітних плитах середмістя Києва. «Революція на граніті», що була повністю організована силами студентства, не мала на той час аналогів у всій Європі, адже «оксамитові революції» у Східній Європі у 1989 році проводили зріліші політики. Серед студентства тема викликала жваву дискусію і обговорення, здобувачі освіти з цікавістю обговорювали вимоги страйкувальників, надавали правову оцінку діям влади.